We doen altijd ons best om onze producten in goede conditie aan je te leveren. Het kan wel eens voorkomen dat je een gebrek aan het product constateert. In dat geval dien je binnen 2 maanden met ons contact op te nemen. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vino-brabo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
In ons assortiment bieden wij ook natuurwijnen die ongefilterd zijn. Hierdoor kan er wat residu in de wijn zitten of de wijn wat troebel lijken. Dit is normaal en laat de puurheid van de natuurwijn zien. Dit wordt vermeld bij de wijnbeschrijvingen. Dit is geen afwijking en ook geen reden voor een klacht.
Voor meer informatie hierover verwijzen wij je graag naar onze Algemene Voorwaarden.